مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:402022-12-25اقتصادي

سهم خراسان جنوبی ها از بازگشت مالیات معادن چقدر است؟


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازگشت مالیات معادن خراسان جنوبی، گفت: طی ماه گذشته از این محل 50 میلیارد تومان اعتبار به استان بازگشت که این سهم تا 500 میلیارد تومان قابل افزایش است.

- علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 4 دی در نشست شورای عالی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با هم افزایی و همفکری امور مردم را دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم، گفت: درخواست های مردم از سوی شوراها باید به شکل کارشناسی جمع بندی شود تا مسوولان بتوانند در رایزنی ها از حقوق مردم دفاع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا باید از تفرقه و چند دستگی پرهیز کنند و با اتفاق نظر به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، افزود: منافع شخصی و فردی در مطالبه گری نباید راه داشته باشد.

عباس زاده با اشاره به اینکه شرایط واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن در حال حاضر بهبود یافته لذا درخصوص نهضت ملی مسکن نیز اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ روستایی نیست که مردم متقاضی زمین باشند و بنیاد مسکن زمین در اختیار داشته باشد و واگذار نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم تسریع اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار، گفت: پیگیری مصوبات سفرها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خراسان جنوبی ها از بازگشت مالیات معادن چقدر است؟

سهم خراسان جنوبی ها از بازگشت مالیات معادن چقدر است؟