مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:502022-12-25اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن را در 300 هکتار بافت فرسوده نهاوند اجرا کنیم


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون حدود 15 تا 16 درصد از بافت فرسوده شهری در کشور نوسازی شده که این یک فاجعه بزرگ است.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون حدود 15 تا 16 درصد از بافت فرسوده شهری در کشور نوسازی شده که این یک فاجعه بزرگ است.

ایوب اسداللهی یکشنبه 4 دی ماه در سلسله نشست های روز ایمنی در برابر زلزله که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه نوسازی بافت های فرسوده شهری در سطح کشور تاکنون خیلی کند انجام شده و تاکنون کار اساسی در این خصوص انجام نشده است.

وی تصریح کرد: نوسازی بافت فرسوده شهری با مشکلاتی روبروست و همین مشکلات نیز باعث شده تاکنون کسی در این زمینه وارد نشده است.

اسداللهی ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند نوسازی بافت فرسوده شهری را انجام دهد و باید سازندگان نیز مشارکت داشته باشند و برای این مهم توسط دولت بسته تشویقی در شورای عالی مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: امروز ما در این نشست جمع شده ایم و آمده ایم کار جدیدی را در بحث نوسازی بافت های فرسوده انجام دهیم و می خواهیم هر متراژی حتی زیر 50 متر که در بافت فرسوده شهری وجود دارد، بیایند و نوسازی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن را در 300 هکتار بافت فرسوده نهاوند اجرا کنیم

طرح نهضت ملی مسکن را در 300 هکتار بافت فرسوده نهاوند اجرا کنیم