مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:552022-12-25سياسي

چرا ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع شد؟


سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تاکسی های اینترنتی از مسافربرهای شخصی قابل تشخیص نیستند، گفت که تصمیم برای ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به محدوده 800 متری از فرودگاه، - چرا ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع شد؟ سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تاکسی های اینترنتی از مسافربرهای شخصی قابل تشخیص نیستند، گفت که تصمیم برای ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به محدوده 800 متری از فرودگاه،  به منظور ساماندهی مسافربرها و حفظ ایمنی مسافرین برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به محدوده 800 متری از فرودگاه امام خمینی (ره) منتشر شد که واکنش هایی را برانگیخت.

در این راستا سعید چلندری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ساماندهی مقابل ترمینال مسافری مقرر شد تاکسی های اینترنتی از داخل پارکینگ سه نسبت به انتقال مسافرین اقدام کنند که ضمن جلوگیری از ازدحام و ترافیک مقابل ترمینال محل مشخصی در پارکینگ سه که از طریق پل ارتباطی با ترمینال یک مرتبط است و فاصله ای حدود 800متر دارد برای تاکسی های اینترنتی مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع شد؟

چرا ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع شد؟