مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:002022-12-25سياسي

ستاد انسداد مبادی بی سوادی در استان بوشهر تشکیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ستاد انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر یکشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر با تأکید بر تشکیل مستمر نشست های این شورا اظهار داشت: اجرایی شدن ستاد انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان ها ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: ستاد انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر تشکیل شود تا زمینه شناسایی افراد بی سواد و جذب آنان در کلاس های آموزشی فراهم شود.

وی گفت: باید با همکاری و حمایت همه دستگاه های اجرایی، اداری کشوری و لشکری و استفاده از ظرفیت رسانه ها و صدا و سیما افراد بی سواد شناسایی و در کلاس های سوادآموزی جذب شوند.

اجرای طرح های فرهنگی پورات اضافه کرد: شورای پشتیبانی سوادآموزی اصلی ترین نهاد برنامه ریزی برای پشتیبانی، نظارت و نحو اجرا طرح های سوادآموزی و ریشه کنی بی سوادی است و همه دستگاه های ذی ربط باید در کنار هم قرار بگیرند تا برنامه های مصوب این شورا به سرعت اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر معرفی یک رابط سوادآموز از دستگاه های مختلف در آموزش و پرورش، گفت: پیگیری اشتغال زایی سوادآموزان در حوزه های مختلف مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انسداد مبادی بی سوادی در استان بوشهر تشکیل شود

ستاد انسداد مبادی بی سوادی در استان بوشهر تشکیل شود