مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:002022-12-25اقتصادي

آماده ایجاد قرارگاه دیپلماسی کیفیت صادرات در گلستان هستیم


آمادگی داریم قرارگاه دیپلماسی کیفیت صادرات محصولات کشاورزی مطابق با استاندارهای کشورهای مبدا صادرات را در گلستان راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی حسینی عصر یکشنبه در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: زبان امروز دنیا زبان استانداردها است و اگر محصولی را بخواهیم صادر کنیم باید مطابق قاعده و قانون و در چارچوب استاندارد باشد.

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: آمادگی داریم قرارگاه دیپلماسی کیفیت صادرات محصولات کشاورزی در گلستان راه اندازی و زیرساخت های آزمایشگاه کیفی مطابق با استانداردهای مورد نظر کشورهایی که مبدا صادرات هستند را در استان احداث کنیم.

حسینی افزود: پژوهشکده استاندارد در استان گلستان فعال شده و آمادگی این را داریم در حوزه های مربوط به کیفیت محصولات کشاورزی برای افزایش صادرات از آن بهره برداری کنیم.

وی گفت: ما قادر هستیم مطابق با استانداردهای کشورهایی که هدف صادرات بوده و یا مطابق با استانداردهای بین المللی آزمایشگاه تعیین سموم و آلاینده ها را در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل استاندارد گلستان ادامه داد: محصول کارخانه های خوراک دام و طیور در کشور مشمول استاندارد اجباری کیفیت محصول شده اند و تقریباً 20 درصد از این کارخانه ها در این استان مستقر و مشغول تولید محصول هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ایجاد قرارگاه دیپلماسی کیفیت صادرات در گلستان هستیم

آماده ایجاد قرارگاه دیپلماسی کیفیت صادرات در گلستان هستیم