مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:152022-12-25اجتماعي

علی و فاطمه نام های پرطرفدار خوزستانی ها


از میان نام پسران علی، حسین، محمد، امیرعلی و امیرحسین و از میان نام دختران فاطمه، زینب، رقیه، زهرا و آیلین پرطرفدارترین نام ها در خوزستان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 32 هزار و 252 نوزاد دختر و 34 هزار و 237 نوزاد دختر در خوزستان به دنیا آمده است.

وی افزود: بیشترین میزان تولد در شهریور ماه با هشت هزار و هشت ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: از میان نام پسران علی، حسین، محمد، امیرعلی و امیرحسین و از میان نام دختران فاطمه، زینب، رقیه، زهرا و آیلین پرطرفدارترین نام ها در خوزستان بودند.

وی ادامه داد: در هر شبانه روز 96 مورد ازدواج در خوزستان انجام می شود که در مجموع طی 9 ماه اخیر 27 هزار و 337 ازدواج در استان صورت گرفته است.

مصطفی امانی پور تعداد افراد شناسایی شده بدون شناسنامه در خوزستان را 700 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: تعداد افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند سه میلیون و 600 نفر هستند که 97 درصد آن ها به دفاتر پیشخوان مراجعه کردند.

وی بیان کرد: در سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان به نشانی https://sahim.

sabteahval.

ir/  خدماتی از جمله پایگاه اطلاعات خانوار، تغییر نشانی، قوانین و مقررات، پایگاه اطلاعات خانواده و ثبت نام کارت هوشمند ملی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی و فاطمه نام های پرطرفدار خوزستانی ها

علی و فاطمه نام های پرطرفدار خوزستانی ها