مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:052022-12-25حوادث

خدمات مشاوره ای ناجا خراسان شمالی به 5 هزار نفر


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره ای به 5 هزار نفر از شهروندان طی سال جاری خبر داد و گفت: 87 درصد پرونده های ارجاعی به دوایر مددکاری، - به صلح انجامید.

سرهنگ سجاد نامور در گفتگو با مهر اظهار کرد: واحدهای مددکاری و مشاوره کلانتری ها علاوه بر کاهش بار پرونده های قضایی نقش انکارناپذیری در کاهش آسیب ها و جرایم اجتماعی دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مددکاری کلانتری های سطح استان از مشاوران باتجربه و خصوصاً مجرب استفاده شده است.

وی افزود: امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه های پیشگیری از جرایم در جامعه کاملاً احساس می شود.

سرهنگ نامور بابیان اینکه کارشناسان و مددکاران ناجا در مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان از فروردین ماه سال جاری تا پایان آذرماه به 5 هزار و 7 نفر از شهروندان مشاوره ارائه داده اند، تصریح کرد: خوشبختانه 87 درصد از پرونده های ارجاع شده به دوایر مددکاری کلانتری های استان به مصالحه ختم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان بابیان اینکه در این مدت هزار و 965 پرونده به دوایر مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است، گفت: هزار و 724 پرونده از کل پرونده های ارجاع شده به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره ای ناجا خراسان شمالی به 5 هزار نفر

خدمات مشاوره ای ناجا خراسان شمالی به 5 هزار نفر