مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:452022-12-25اقتصادي

مطالبات تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد350میلیاردتومان است


مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان تامین اجتماعی از دستگاه های اجرایی، بخش دولتی و خصوصی و کارفرمایان استان 350 میلیارد تومان مطالبه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول چراغ سحر شامگاه یکشنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: سازمان تأمین اجتماعی هر ماه باید پاسخ گوی جمعیت پرشمار مستمری بگیران و بیمه شدگان بابت حقوق و مستمری، خدمات درمانی و تعهداتی مانند بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ایام بارداری، غرامت دستمزد ایام بیماری و… باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت نشدن این مطالبات، ارائه خدمات به جمعیت زیر پوشش سازمان را با مشکل رو به رو می کند، گفت: این سازمان هر ماه باید پاسخگوی تعهدات بیمه ای و درمانی خود نسبت به جمعیت پرشمار بازنشستگان و بیمه شدگان باشد و 200 میلیارد تومان از این مطالبات مربوط به بخش دولتی و دستگاه های اجرایی و 150 میلیارد تومان نیز مربوط به کارفرمایان بخش خصوصی است.

چراغ سحر تصریح کرد: تعاملات و نشست های گوناگونی با مدیران دستگاه ها و شرکت ها به منظور پیگیری این مطالبات، برگزار شده و برخی از مدیران این مراکز هم چنان نسبت به پرداخت این مطالبات و یا گنجاندن آنها در برنامه های آینده خود اقدام نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد350میلیاردتومان است

مطالبات تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد350میلیاردتومان است