مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:452022-12-25اقتصادي

مهارت آموزی و کارورزی کلید اشتغال پایدار هستند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی کلید اشتغال پایدار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم یونسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی دو طرح مهم برای اشتغال پایدار هستند.

وی با بیان اینکه این دو طرح یکی از بهترین نظام های آموزشی است که می تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان مؤثر باشد، افزود: امروزه یکی از مهم ترین راه های اشتغال زایی اصولی و حل معضل بیکاری، آموزش صحیح مهارت های فنی است که به جز بعد اقتصادی نقش مهمی در ایجاد تغییرات اجتماعی و به خصوص بهبود فرهنگی کار دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل بیان کرد: طرح کارورزی، مهارت آموزی در محیط واقعی کار، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و نو پا از جمله برنامه های حمایتی دولت در بحث اشتغال است.

یونسی همچنین در این جلسه ضمن معرفی و تبیین طرح های مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان شهرستان، همکاری صاحبان صنایع و صنوف در اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و کارورزی کلید اشتغال پایدار هستند

مهارت آموزی و کارورزی کلید اشتغال پایدار هستند