مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:452022-12-25اقتصادي

بازرسی از 6000 هزار واحد صنفی در اردبیل


معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 6 هزار و 814 واحد صنفی در سطح استان اردبیل در راستای برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف شهباززاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا اظهار کرد: 6 هزار و 814 واحد صنفی در سطح استان اردبیل در راستای سیاست تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت 8 روز در سطح اردبیل انجام شد، افزود: 109 واحد متخلف، به اتهام گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب با پرونده های تخلف جداگانه برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ارزش این تخلفات 5 میلیارد و 512 میلیون و 846 هزار و 161 ریال عنوان کرد و گفت: بر اساس این گزارش در همین مدت تعداد 24 گشت مشترک با همکاری دستگاه های اجرای مرتبط با این طرح برگزار شد.

شهباززاده ادامه داد: شهروندان می توانند برای جلوگیری از سودجویی متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم فروشی، احتکار، حراج غیرقانونی در واحدهای صنفی، مراتب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 6000 هزار واحد صنفی در اردبیل

بازرسی از 6000 هزار واحد صنفی در اردبیل