مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:202022-12-25ورزشي

برگزاری دوره های آموزشی برای 1300 نفر از رانندگان لرستان


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از برگزاری دوره های آموزشی برای هزار و 332 نفر از رانندگان این استان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین جودکی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری استان در هفت ماهه نخست امسال، اظهار داشت: صدور 700 فقره احکام پرسنلی، ساماندهی 632 نفر نیروی انسانی طبق چارت سازمانی و تعیین وظایف محوله، انجام امور مربوط به بازنشستگان، ثبت اطلاعات همکاران در سامانه کارمند ایران و… از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

وی، گفت: انجام مکاتبات و پیگیری برای تبدیل وضعیت استخدامی همکاران، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، برگزاری 13 دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای 325 نفر از همکاران و سه دوره آموزشی برای هزار و 332 نفر از رانندگان، پیگیری پرداخت 225 فقره تسهیلات با نرخ 18 درصدی به پرسنل از طریق بانک ملی، انجام امورات بیمه ای برای همکاران، ارزیابی عملکرد ماهانه شهرستان ها و ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به صورت روزانه از جمله این اقدامات است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، اضافه کرد: از اقدامات اداره امور مالی و منابع نیز می توان به بستن حساب های طرح وجاری مربوط سال مالی 1400، پرداخت هزینه کارپردازی در کوتاه ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی برای 1300 نفر از رانندگان لرستان

برگزاری دوره های آموزشی برای 1300 نفر از رانندگان لرستان