مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:252022-12-25سياسي

دستگاه های اجرایی درباره مصوبات حوزه زنان گزارش عملکرد دهند


استاندار گیلان با اشاره به 9 مصوبه حوزه زنان در سفر رییس جمهور به این استان گفت: دستگاه های اجرایی باید درباره مصوبات این سفر درباره زنان گزارش عملکرد دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گیلان با اشاره به اهمیت موضوع سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جایگاه زن به عنوان یک انسان از اهمیت بیشتری برخوردار شد و در عرصه های مختلف اجتماعی به فعالیت پرداخت.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن کانون خانواده را هدف قرار داده است، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی امروز دشمن با شعار زن به میدان آمده تا برهنگی و استفاده ابزاری از زن را در حالی به جامعه ما وارد کنند که جوامع غربی به سمت اسلام و نقش محوری خانواده گرایش یافته است.

عباسی با بیان اینکه خانواده و به ویژه مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد، افزود: خلأهای موجود در برخی نوجوانان و جوانان ریشه در خانواده دارد و برای آسیب شناسی آن باید به خانواده و مدارس برگشت و آسیب های وارده را بررسی کرد که چرا کودک دست به هنجار شکنی زده و به استوانه نظام توهین می کند.

وی با تاکید بر ایجاد فضای شاد برای افزایش نشاط اجتماعی زنان و دختران بیان کرد: اگر بنیان خانواده مستحکم شود، مشکلات اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی درباره مصوبات حوزه زنان گزارش عملکرد دهند

دستگاه های اجرایی درباره مصوبات حوزه زنان گزارش عملکرد دهند