مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:352022-12-25سياسي

شهیدان در دفاع از راه حق به حضرت زهرا (س) متوسل می شدند


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که شهیدان در دفاع از حق به حضرت زهرا (س) توسل کرده بودند، گفت: - بابل- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که شهیدان در دفاع از حق به حضرت زهرا (س) توسل کرده بودند، گفت: شهدا دل بسته حضرت بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه یکشنبه در مراسم شب وداع با شهدای گمنام بدر حوزه علمیه خواهران ا تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: طی چندماه گذشته دل بسیاری از مردم به واسطه هتک حرمت هایی که از سوی برخی افراد صورت گرفت، شکست.

وی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت به حضرت زهرا (س) در دفاع از راه حق توسل کرده بودند، افزود: شهدای گمنام با عنایت اهل بیت (ع) آمدند و متأسفانه برخی افراد این مسائل را ساختگی می دانند که نادرست است.

وی یکی از بسترها و زمینه های ظهور را وجود دختران و مادران پاک و عفیفه دانست و گفت: طبق فرمایش حضرت امام راحل نقش زنان در انقلاب به مراتب بیشتر از دیگران بود و اگر بانوان نبودند، انقلاب پیروز نمی شد لذا هزار مرد فدا می شود تا حرمت یک زن نریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان در دفاع از راه حق به حضرت زهرا (س) متوسل می شدند

شهیدان در دفاع از راه حق به حضرت زهرا (س) متوسل می شدند