مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:452022-12-25سياسي

بودجه پیش بینی شده برای فرهنگ و هنر متناسب با تولیدات این عرصه نیست


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : در نشست امروز اعتبارات فرهنگ و هنر که دغدغه مسئولان و اعضای کمیسیون است، مورد بررسی قرار گرفت که متاسفانه در لایحه بودجه هر ساله به این موضوع توجه چندانی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگویی در تشریح جزییات جلسه امروز یکشنبه 4 دی ماه کمیسیون متبوع خود اظهار داشت:  در ابتدای نشست امروز مسئولان قرآنی (دولتی و غیردولتی)گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم افزود: در ادامه این جلسه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری حضور داشتند و گزارشی از عملکرد شش ماهه خود را به استماع اعضای کمیسیون رساندند؛ این سازمان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری از تئاتر و سینما گرفته تا تولیدات فیلم های کودک و نوجوانان فعالیت  دارند.

    وی در ادامه یادآور شد: لازم و ضروری است سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری عملکرد مردمی تری در بخش های فرهنگی داشته باشند، همچنین نمایندگان دغدغه ها و پیشنهادات خود را در این جلسه عنوان کرده اند.

راستینه تصریح کرد: ضرورت توجه به تولیدات آثار اثربخش در برابر تولید محتوای شبکه های معاند، از پیشنهادات مشترک اعضای کمیسیون در این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پیش بینی شده برای فرهنگ و هنر متناسب با تولیدات این عرصه نیست

بودجه پیش بینی شده برای فرهنگ و هنر متناسب با تولیدات این عرصه نیست