مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 22:402022-12-25ورزشي

تراکتور در نیمه اول سوار بازی شد/ نیمه مربیان ملال آور بود!


مربی سابق تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه خمز به بازی هجومی علاقه مند است، تاکید کرد مس کرمان با ارائه بازی دفاعی صاحب یک امتیاز شد.

- تراکتور در نیمه اول سوار بازی شد/ نیمه مربیان ملال آور بود! ایسنا/آذربایجان شرقی مربی سابق تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه خمز به بازی هجومی علاقه مند است، تاکید کرد مس کرمان با ارائه بازی دفاعی صاحب یک امتیاز شد.

علی ابراهیمیان، پس از تساوی تراکتور برابر مس کرمان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم مس کرمان اصولاً بر فوتبال دفاع ضدحمله تاکید دارد و فصل گذشته نیز با ارائه چنین سبک فوتبال برابر ماشین سازی در رقابت های جام حذفی موفق به حذف این تیم شد و اکنون در برابر تراکتور با ارائه این سبک از بازی و با چاشنی اتلاف وقت در طول 90 دقیقه، تراکتور را وادار به تقسیم امتیازات کرد.

وی ادامه داد: تراکتور در نیمه نخست این دیدار با ارائه بازی روان سوار مسابقه شده بود و با ایجاد موقعیت های مختلف قصد تهدید دروازه مس را داشت اما موضوعی که در این میان مطرح می شود، عدم دقت کافی در زدن ضربات آخر و تمام کننده است.

وی افزود: وقتی بازیکنانی که از دیگر کشورها به عنوان یار خارجی به تیم اضافه می شوند باید عملکردی فراتر از بازیکنان داخلی داشته باشند و دلیل اصلی جذب این بازیکنان برتری نسبی شان در مقایسه با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور در نیمه اول سوار بازی شد/ نیمه مربیان ملال آور بود!

تراکتور در نیمه اول سوار بازی شد/ نیمه مربیان ملال آور بود!