مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:152022-12-25ورزشي

تحریف های ادامه دار رسانه سعودی اینترنشنال این بار علیه سپاهان


رسانه معاند وابسته به عربستان سعودی بار دیگر با انتشار مطلبی سراسر اشتباه خود را در معرض تمسخر جامعه ورزشی ایران قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری قاطع و 4 بر صفر طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

پس از پایان این دیدار رسانه ایران اینترنشنال که بیش از این نیز وابستگی اش به برخی کشور های منطقه و دشمنی اش با ایران به اثبات رسیده بود، در مطلبی سراسر دروغ شایعه تبانی در جریان این مسابقه را مطرح کرد.

در پستی که در صفحه اینستاگرام این رسانه منتشر شده است، تصاویر تلویزیونی صحنه ای را نشان می دهد که تیم نفت در حال تلاش برای جبران یکی از 4 گل خورده است و به سمت دروازه سپاهان حمله می کند؛ در این زمان یکی از بازیکنان سپاهان(رامین رضاییان) خطاب به هم تیمی های خود می گوید: گل نخورید، اگر بخورید، 4 تا خراب می شود ، این صحبت های رضاییان را افراد فوتبالی به خوب درک می کنند زیرا دریافت گل در دقایق پایانی برای تیمی که در آستانه ثبت کلین شیت است نمی تواند اتفاق خوبی باشد.

با این حال رسانه معاند ایران اینترنشنال ماجرا را کاملا وارونه روایت کرده و این صحبت ها را نقل قولی از بازیکن نفت می داند؛ این اما پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف های ادامه دار رسانه سعودی اینترنشنال این بار علیه سپاهان

تحریف های ادامه دار رسانه سعودی اینترنشنال این بار علیه سپاهان