مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:252022-12-25سياسي

خروش مردم آذربایجان شرقی در 8 دی از افتخارات نظام و انقلاب است


خروش مردم آذربایجان شرقی در هشت دی ماه از افتخارات در دفاع از نظام و انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله جواد حاجی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر بابیان این که خروش مردم آذربایجان شرقی در هشت دی ماه از افتخارات در دفاع از نظام و انقلاب است، اظهار کرد: در فتنه 88 مردم آذربایجان شرقی در دفاع از نظام و انقلاب مصادف با هشتم دی ماه خروش انقلابی داشتند که این زمینه حضور حماسی ملت ایران در 9 دی، طومار فتنه گران را درهم پیچیدند.

امام جمعه اهر افزود: با توجه به اغتشاشات اخیر، برگزاری پُرشور برنامه های دهه بصیرت و تبیین واقعیت ها بیش از پیش نیاز جامعه است.

اگر واقعیت ها تبیین نشود دشمن با نفوذ، حقایق را به نفع خودش تفسیر می کند.

وی بر لزوم برگزاری جلسات تبیین از سوی هادیان سیاسی و … تأکید کرد و گفت: دشمن برای هر موردی برنامه ریزی کرده و قصد سوءاستفاده دارد، علی الخصوص در فضای مجازی بایستی هوشیار باشیم و در جنگ روایت ها، حقایق و واقعیت ها را آن طور که وجود دارد روایت کنیم تا زمینه روایت غیرواقعی را از دشمن بگیریم.

حاجی زاده از دیدار اهری ها با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت دهه بصیرت خبر داد و یادآور شد: طبق روال هر ساله و به مناسبت حماسه 8 دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم آذربایجان شرقی در 8 دی از افتخارات نظام و انقلاب است

خروش مردم آذربایجان شرقی در 8 دی از افتخارات نظام و انقلاب است