مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:502022-12-25حوادث

کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ های سرقتی!


با دستگیری مالخر تبعه خارجی که قطعات و لوازم سرقتی خودروها را به بهای ناچیزی از باند دزدان حرفه ای می خرید، کارگاه رنگ آمیزی وی در حالی لو رفت که او حدود 30 رینگ مسروقه رنگ شده را آماده فروش کرده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها در اطراف دو بیمارستان شهید هاشمی نژاد و امام حسین (ع) مشهد، گروه ویژه ای از نیروهای کلانتری میرزا کوچک خان با صدور دستورات محرمانه ای از سوی سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) ماموریت یافتند تا به ریشه یابی سرقت های مذکور بپردازند.

به همین دلیل نیروهای انتظامی در دو شاخه اطلاعاتی و عملیاتی با نظارت مستقیم سرهنگ علی برزنونی(رییس کلانتری) به تجزیه و تحلیل های کارشناسی و بازدیدهای میدانی از محل های وقوع پرداختند.

تحقیقات آنان نشان داد دو سرنشین یک دستگاه پراید سفیدرنگ در ساعات مختلف شبانه روز، در اطراف دو بیمارستان پرتردد شهر دیده شده اند.

آنان با زاغ زنی طعمه ها و سوء استفاده از نگرانی و استرس همراهان بیماران که به دلیل نبود پارکینگ، خودروها را به ناچار در حاشیه خیابان پارک می کردند، مترصد فرصتی می شدند که رانندگان خودروها را بدون تجهیزات ایمنی رها کنند و سپس در یک چشم بر هم زدن، در خودروها را باز می کردند و به صندوق عقب و لوازم داخل خودرو دستبرد می زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ های سرقتی!

کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ های سرقتی!