مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 00:002022-12-25حوادث

انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان


اعضای یک باند که در پوشش مأمور اقدام به سرقت مسلحانه، آدم ربایی، قتل و شرارت می کردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان دستگیر شدند که از مخفیگاه آنها 6 کیلو طلا و تعدادی سلاح و تجهیزات نظامی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا تحت پوشش مأمور در شهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: اعضای این باند که تحت پیگرد قضایی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و به عنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و.

هستند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 500 گرم طلاهای مسروقه متعلق به مالباخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، چهار دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، 60 عدد فشنگ جنگی کلاش، 62


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان

انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان