مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 00:202022-12-25اقتصادي

بورس کالا منتظر عرضه لاماری


بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه 502 دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب 251دستگاه لاماری ایما مشکی و 251 دستگاه لاماری ایما سفید روز 12 دی با قیمت پایه 981 میلیون تومان رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بورس کالا، دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه 502 دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با قیمت پایه 981 میلیون تومان است.

در اطلاعیه عرضه این خودرو آمده است: درصد پیش پرداخت سفارش خرید 50 درصد است و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

خریداران همچنین ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری به آدرس اینجا هستند.

هزینه های جانبی شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعاً به مبلغ 24 میلیون و 728 هزار و 226 تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفاً باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس کالا منتظر عرضه لاماری

بورس کالا منتظر عرضه لاماری