مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 07:002022-12-26سياسي

«سردار آسمانی» ادای دین تئاتر به شهید سلیمانی


جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» از ابتدا و بعد از شهادت سردار دلها آغاز به کار کرد و حالا محمد کاظم تبار به عنوان دبیر دوره چهارم آن منصوب شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بعد از شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاقات و رویدادهای بسیاری برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد این قهرمان ملی ما اتفاق افتاد؛ یکی از این برنامه ها درست ده روز پس از شهادت ناجوانمردانه این سردار سرافراز سپاه اسلام رخ داده و طی آن انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همایشی ملی با عنوان سردار آسمانی را در استان کرمان برگزار کرد.

همایشی که در نخستین دوره ای آن 200 اثر نمایشی با موضوع و محتوای حاج قاسم سلیمانی آن هم درزمانی کمتر از ده روز متقاضی شرکت در آن شدند که درنهایت طی سه روز گروه های تئاتری از سراسر کشور در استان کرمان گرد هم جمع شدند و نمایش های خیابانی و محیطی را به روی صحنه بردند.

بی شک همایش ملی تئاتر سردار آسمانی را باید اولین رویداد فرهنگی و هنری پس از شهادت سردار سلمانی دانست که نشان دهنده ارادت اهالی تئاتر به این شهید بزرگوار است؛ ارادتی که در چند مدتی کوتاه این تعداد اثر را روانه صحنه تئاتر کرد.

دوره دوم و سوم این جشنواره نیز به ترتیب با انتصاب امیرحسین شفیعی و وحید فخر موسوی در سال های بعد برگزار و در هر دوره بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار آسمانی» ادای دین تئاتر به شهید سلیمانی

«سردار آسمانی» ادای دین تئاتر به شهید سلیمانی