مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 07:222022-12-26اقتصادي

90 درصد وام های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می شود/اعلام مبلغ و انواع وام ها


رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه در تلاش هستیم که بتوانیم تمام وام های دانشجویی را در طی هفته جاری به حساب دانشجویان واریز کنیم، گفت: - رییس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه در تلاش هستیم که بتوانیم تمام وام های دانشجویی را در طی هفته جاری به حساب دانشجویان واریز کنیم، گفت: به طور قطع، میزان پرداخت وام های دانشجویی تا پایان هفته جاری به مرز 90 درصد می رسد.

  دکتر مسعود گنجی در گفت وگو با ایسنا، درباره پرداخت وام های دانشجویی گفت: بر اساس آخرین آمار و ارقام وام های پرداخت شده به دانشجویان که مربوط به روز شنبه 3 دی ماه می شود، تاکنون 60 درصد وام های درخواستی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 30 درصد از وام ها نیز در طول هفته جاری به حساب دانشجویان واریز می شود، توضیح داد: پس از اینکه 30 درصد از وام های درخواستی در هفته جاری پرداخت شود، میزان وام های پرداخت شده به سقف 90 درصد می رسد.

وی تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان با سازمان برنامه و بودجه در حال رایزنی است تا برای دریافت 10 درصد باقیمانده وام های دانشجویی، بودجه مورد نظر را دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وام ها به 5 دسته تحصیلی ، ودیعه مسکن متاهلی ، شهریه ، بند ج تبصره 9 قانون بودجه کل کشور و تغذیه طبقه بندی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد وام های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می شود/اعلام مبلغ و انواع وام ها

90 درصد وام های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می شود/اعلام مبلغ و انواع وام ها