مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 07:352022-12-26اقتصادي

ایفای نقش منطقه اقتصادی میرجاوه در چشم اندازی بین المللی


به گفته معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به زودی فعال خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به گفته معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به زودی فعال خواهد شد.

شهرکی در پانزدهمین نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و هشتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با بیان اینکه مرز میرجاوه یکی از مرزهای رسمی و فعال کشور است تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به زودی فعال خواهد شد و این یک اتفاق خوب برای استان و کشور خواهد بود.

معاون استاندار در ادامه افزود: شروع به کار این منطقه آن را به شاهراهی برای تجارت بین الملی تبدیل خواهد کرد و کشورهای همسایه بیش از گذشته به سمت میرجاوه سوق پیدا می کنند و در نتیجه میزان تردد خوردوهای ترانزیتی و تعاملات تجاری مرزی در این نقطه تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز منطقه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده، بیان کرد: با توجه نگاه بین المللی به منطقه باید این حساسیت در استان ایحاد شود همچنین با عنایت به این پیامدها باید در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز منطقه ویژه با نگاهی بین اقدام شود تا زیرساخت ها از استانداردهای لازم برخوردار باشند و پس از راه اندازی به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش منطقه اقتصادی میرجاوه در چشم اندازی بین المللی

ایفای نقش منطقه اقتصادی میرجاوه در چشم اندازی بین المللی