مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:252022-12-26اقتصادي

مشارکت 30 میلیاردی خیرین قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین


رییس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین گفت: طی هشت ماهه سال جاری 30 هزار و 530 حامی بیش از 30 میلیارد و 174 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود اهداء کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی قهرمانی اظهار کرد: یکی از طرح های کمیته امداد که در میان مردم استقبال بالایی دارد، طرح اکرام ایتام و محسنین است که بر این اساس حامیان یک یا چند فرزند تحت حمایت خود می گیرند.

وی ادامه داد: نوع کمک، زمان کمک، میزان کمک و .

براساس نیّت و شرایط حامیان بوده و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این میان تنها نقش حلقه اتصال را دارد چراکه دست گرم حامیان را به فرزندان یتیم و محسنین می رساند.

رییس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مجموع طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین هفت هزار و 705 فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که 30 هزار و 530 حامی طی هشت ماهه سال جاری بیش از 30 میلیارد و 174 میلیون تومان به آنها کمک نقدی و غیر نقدی داشته اند.

قهرمانی افزود: از این میزان کمک بیش از 9 میلیارد و 963 میلیون تومان نقدی و بیش از 20 میلیارد و 210 میلیون تومان کمک غیرنقدی حامیان به فرزندان تحت حمایتشان بوده است که سرانه ماهانه فرزندان به طور متوسط بیش از 489 هزار تومان و سرانه ماهانه حامیان به طور متوسط بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 30 میلیاردی خیرین قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مشارکت 30 میلیاردی خیرین قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین