مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:302022-12-26اقتصادي

سهم شریک بخش خصوصی فیروزه را می خریم


شهردار کرمانشاه با اشاره به مشکلات شهرداری و شریک بخش خصوصی در پروژه فیروزه، گفت: تصمیم به خرید سهم شریک پروژه گرفته ایم تا بتوانیم به تنهایی در خصوص این پروژه تصمیم گیری کنیم.

- نادر نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توقف چندساله پروژه فیروزه، گفت: مشکل این پروژه اختلافات شهرداری با شریک بخش خصوصی است که در نهایت منجر به مزایده گذاشتن پروژه شد، اما طی چندبار برگزاری مزایده خریداری برای آن پیدا نشد.

وی افزود: در حال حاضر تصمیم داریم برای پایان دادن به وضعیت بلاتکلیف این پروژه، سهم شریک بخش خصوصی را خریداری کنیم تا بتوانیم به تنهایی در خصوص این پروژه تصمیم گیری کنیم.

نوروزی گفت: پیشنهاد خود را در این زمینه داده ایم و شریک بخش خصوصی چنانچه متمایل به انجام این کار است باید یک نامه آورده تا پیگیر انجام کار شویم.

شهردار کرمانشاه در خصوص آینده فیروزه هم گفت: در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه گذار برای تکمیل این پروژه هستیم، چرا که فروش آن در شرایط فعلی به ضرر است.

وی افزود: این پروژه در صورت تکمیل، تبدیل به مجتمع تجاری خواهد شد و احتمال دارد طبقات بالایی آن به بخش اداری اختصاص یابد.

نوروزی با اشاره به هزینه سنگین تکمیل این پروژه گفت: تکمیل 57 هزار مترمربع زیربنای آن در هشت طبقه، 700 میلیارد تومان اعتبار می خواهد و قطعا برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شریک بخش خصوصی فیروزه را می خریم

سهم شریک بخش خصوصی فیروزه را می خریم