مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:352022-12-26سياسي

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند


جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن تلاش کرد تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند اما مردم به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

- سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دشمن طی 44 سال گذشته برنامه ریزی های زیادی در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرد اما به فضل الهی تمامی طرح های دشمنان نقش برآب شد و دشمن از رسیدن به اهدافش ناکام ماند.

وی افزود: دشمن هم در باطن و هم در ظاهر ورود کرده است و این موضوع سبب شد که برخی ناهنجاری ها در سطح جامعه رخ دهد و عده ای میدان دار اغتشاشات شوند، اما بحمدالله مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این نشانگر پایبندی مردم به نظام است.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن اشاره به اینکه تحریم های دشمنان علیه نظام به یک فرصت برای کشور تبدیل شد، اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف همچون نظامی، علمی و.

هستیم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه امروز شاهد پیشرفت های زیادی در سطوح دانشگاهی هستیم، تصریح کرد: دانشگاه های کشور، امروز در مسیر پیشرفت قرار گرفته اند و دشمنان ما درصدد ایجاد خلل در این مسیر هستند، فضای مجازی هم یاریگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند