مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:352022-12-26اجتماعي

12 هزار بافت ناپایدار باید به بافت سکنی پذیر تبدیل شود


شهردار تهران با بیان اینکه باید 12 هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: 44 محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی در نشست تخصصی اعضای منتخب هیأت اندیشه ورز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که شامگاه یکشنبه - 4 دی 1401- برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز زلزله بم گفت: باید درباره مشکلات بر هم انباشته شده تهران که وارث آن هستیم به راه حل هایی بیاندیشیم که جامع جمیع مشکلات ما را با هم حل کند.

شهردار تهران با بیان اینکه ترافیک، آلودگی هوا، بافت ناپایدار و فرسوده، روددره ها، گسل ها و فرسودگی زیر ساخت ها شرایط را به سمتی برده که نیازمند تدبیر و حرکت در مسیر درست هستیم تا مشکلات را کم کند و جامعه ای پویا و پرنشاط داشته باشیم، افزود: بر همین اساس در مجموعه خودمان به چهار تحول می اندیشیم که نخستین تحول تبدیل شهرداری از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی است تا این نهاد منشأ اثر قرار بگیرد.

در همین راستا مدیریت خودمان را نیز مدیریت مشارکتی قرار دادیم تا با مردم، نخبگان، دستگاه ها و محل های اثر گذار شهر با هم و به صورت هماهنگ مسائل را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار بافت ناپایدار باید به بافت سکنی پذیر تبدیل شود

12 هزار بافت ناپایدار باید به بافت سکنی پذیر تبدیل شود