مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:352022-12-26اقتصادي

شناسایی 104 فرصت سرمایه گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار


فرماندار بابل از میزبان همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 15 دی ماه جاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سه شهر بابل، بابلسر و فریدونکنار برگزار می شود که تاکنون 104 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی شد.

- ایسنا/مازندران فرماندار بابل از میزبان همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 15 دی ماه جاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سه شهر بابل، بابلسر و فریدونکنار برگزار می شود که تاکنون 104 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عزیززاده گرجی دیشب در جلسه هماهنگی همایش فرصت های سرمایه گذاری که با حضور معاون اقتصادی استاندار مازندران و مدیران دستگاه های ذیربط در فرمانداری بابل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه برگزاری این همایش و نمایشگاه در شرق و غرب استان، امیدواریم این رویداد اقتصادی در بابل متفاوت و جدی تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در هر سه شهرستان(بابلسر، بابل و فریدونکنار) جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این همایش برگزار شد، افزود: تاکنون 11 جلسه هماهنگی استانی و شهرستانی صورت گرفت.

عزیززاده گرجی گفت: تاکنون 104 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی و به عنوان اولویت سرمایه گذاری به اداره کل اقتصاد و دارایی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 104 فرصت سرمایه گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار

شناسایی 104 فرصت سرمایه گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار