مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:452022-12-26اقتصادي

سهم هیچ ایران از گردشگران ژانویه


به گفته رییس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری های گذشته را درباره تور ها داشته باشند.

او می افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته .

- به گفته رییس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری های گذشته را درباره تور ها داشته باشند.

او می افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته با آن ها داشتیم را تغییر دهیم.

تعطیلات سال نو میلادی از راه رسیده و بسیاری از مردم در سراسر جهان این روز ها به مقاصدی که ماه ها پیش رزرو کرده بودند، سفر کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد؛ ایران هم یکی از گزینه های سفر اروپایی ها بود و گروهی از آن ها در نظر داشتند به شهر های گردشگرپذیر و تاریخی کشورمان نظیر یزد و کرمان سفر کنند.

این در حالی است که به گفته روسای جامعه هتلداران یزد و کرمان هر دو استان با کاهش قابل توجه توریست خارجی و داخلی مواجه هستند و بخش قابل توجه تور های رزرو شده هم لغو شده اند.

  سیدامیر ناصرالدین طباطبایی، رییس جامعه هتلداران یزد در این باره می گوید: عمده تور هایی که برای ژانویه و سال نو میلادی قرار بود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هیچ ایران از گردشگران ژانویه

سهم هیچ ایران از گردشگران ژانویه