مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:552022-12-26ورزشي

هشدار مدیر کل ورزش جوانان خراسان رضوی به باشگاه های فاقد مجوز


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها، با آن ها برخورد خواهد شد.

علی اکبر هاشمی جواهری در خصوص فعالیت باشگاه ها در خراسان رضوی اظهار کرد: در سطح استان و مشهد سهم عمده ای از ورزش به دوش باشگاه های ورزشی است و خدمات شایانی را به استان ارائه می دهند.

وی افزود: باشگاه هایی هستند که مجوز نداشته یا تاریخ مجوز آن ها منقضی شده است.

به جهت انجام نظارت بهتر و اینکه مردم در استفاده از خدمات باشگاه ها با مشکلی مواجه نشوند، بنا شد باشگاه های مجوزدار و بدون مجوز تفکیک شوند.

هاشمی جواهری با بیان اینکه حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه هایی که مجوز دارن، د افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری نهادهای نظارتی در پی معرفی باشگاه هایی که مجوز دارند، در سایت اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی هستیم.

ضمن اینکه باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند، تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوز با آن ها برخورد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیر کل ورزش جوانان خراسان رضوی به باشگاه های فاقد مجوز

هشدار مدیر کل ورزش جوانان خراسان رضوی به باشگاه های فاقد مجوز