مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:052022-12-26اقتصادي

تولید روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در ایلام


روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن  برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی از آن خوراک پتروشیمی است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن  برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی از آن خوراک پتروشیمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا، پس از بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه گاز ایلام در نشست مدیر و پرسنل این مجموعه، عملکرد مجموعه پالایشگاه گاز ایلام را بسیار رضایت بخشی عنوان کرد و گفت:روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی از آن خوراک پتروشیمی است.

وی در ادامه گفت: پالایشگاه ایلام از ظرفیت دانش بنیان ها بهره گیرد و این مجموعه باید ارتباط خود را پارک و علم و فناوری بیشتر بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری و برای تحقق شعار سال پالایشگاه ایلام باید به مراکز دانش بنیان متصل شود.

وی بومی سازی 41 محصول و تجهیز در پالایشگاه گاز ایلام را مصادق بارز شعار سال 1401 عنوان کرد و گفت: علاوه بر بومی سازی 41 محصول و تجهیز، خوراک این پالایشگاه برای پتروشیمی استفاده می شود و علاوه بر ارز آوری، اشتغالزایی بسیار قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در ایلام

تولید روزانه 5 میلیون متر مکعب گاز در ایلام