مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:252022-12-26اقتصادي

مقاوم سازی نشدن 63 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان در برابر زلزله


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تا به امروز حدود 6857 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده (معادل 37 درصد) و متاسفانه 63 درصد هنوز مقاوم سازی نشده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تا به امروز حدود 6857 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده (معادل 37 درصد) و متاسفانه 63 درصد هنوز مقاوم سازی نشده است.

رضا خواجه ای شامگاه روز گذشته (4 دی ماه) به مناسبت فرارسیدن روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در جمع خبرنگاران، گفت: مهم ترین مولفه در کاهش عوارض وقوع حوادث و بلایای طبیعی، تدابیر پیشگیرانه پیش از بروز آنها است که باید با تدبیر و برنامه ریزی مناسب و با در اولویت قرار دادن آموزش های توانمندساز و اقدامات پیشگیرانه و اگاهی بخشی عمومی در راستای رفتار و عملکرد بهینه مردم در شرایط وقوع بحران، بستر مدیریت بهینه بحران های طبیعی و امکان زندگی ایمن تر برای عموم مردم فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه، تمامی نهادها و دستگاه های ذیربط نسبت به بازنگری آیین نامه ها و دستورالعمل ها و .

با هدف تحقق نظارت بهینه و افزایش کارآمدی و اثربخشی سیستم های کنترل و نظارت باید اقدامات ویژه ای انجام دهند، ادامه داد: باید با نگاه دانش محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی نشدن 63 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان در برابر زلزله

مقاوم سازی نشدن 63 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان در برابر زلزله