مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:402022-12-26بين الملل

ماجرای تجمع مردم منطقه دمچنار بویراحمد چه بود؟ + پاسخ مسئولان


مردم یکی از روستاهای منطقه دم چنار از توابع شهرستان بویراحمد در کهگیلویه و بویراحمد ادر اعتراض به تخریب منابع طبیعی به وسعت ده ها هکتار توسط یک نفر جلوی استانداری تجمع کردند.

- ماجرای تجمع مردم منطقه"دمچنار"بویراحمد چه بود؟ + پاسخ مسئولان ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مردم یکی از روستاهای منطقه "دم چنار" از توابع شهرستان بویراحمد در کهگیلویه و بویراحمد ادر اعتراض به تخریب منابع طبیعی به وسعت ده ها هکتار توسط یک نفر جلوی استانداری تجمع کردند.

مردم یکی از روستاهای منطقه دم چنار از توابع شهرستان بویراحمد در کهگیلویه و بویراحمد از تخریب منابع طبیعی به وسعت ده ها هکتار توسط یک نفر معترض هستند طبق گفته آنها علاوه بر ده ها هکتار منابع ملی که سال ها پیش تصرف کرده اند چند روز پیش هم در اقدامی غیرقانونی باز هم 18 هکتار از اراضی را شبانه شخم زده و با این تفاسیر دیگر برای چریدن دام ها ما جایی نگذاشته است.

سعید جاویدبخت، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: زمین های آن منطقه بخشی زراعی، بخشی واگذاری و بخشی هم کشت تخریبی هستند که بصورت جدی پیگیر بخش تخریبی در این منطقه هستیم و پرونده به دستگاه قضایی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع مردم منطقه دمچنار بویراحمد چه بود؟ + پاسخ مسئولان

ماجرای تجمع مردم منطقه دمچنار بویراحمد چه بود؟ + پاسخ مسئولان