موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:402022-12-26حوادث

بچه های خانه به دوش


بچه هایی که تنها تشنه محبت و گرمی خانه هستند، به ناگاه گرفتار سیل بدرفتاری و تنش در خانواده می شوند، جایی که صدایی برای فریاد ندارند و بر خلاف سن کم باید رنجی عظیم را بپذیرند، - رنج دوری از والدین و کانون گرم خانواده.

جابجایی در ایام کودکی می تواند برای بچه ها آسیب زا باشد، چه عوض کردن مدرسه باشد، چه تغییر محل سکونت، اما در شرایط طلاق وضعیت خطرناک تر است و بچه های طلاق باید هم جابجایی را تجربه کنند و هم دوری از والدین را، بچه هایی تنها که گاهی کنار مادر هستند و گاهی کنار پدر، که کم کم دچار افسردگی های شدید می شوند.

آرزو تنها 6 سال دارد و در اوج شوق دویدن و بازی کردن، رفتارهایی را می بیند که نباید ببیند، حرف هایی را می شنود که نباید بشنود و دردی می کشد که هیچ گاه بزرگ ترها، توان درک آن را ندارند.

شاید تنها آرزوی بزرگ اما کوچک او این است که والدینش کنار هم و در یک خانه زندگی کنند، او رابطه و مشکلات را نمی فهمد اما کمبود محبت و سردی خانه را به خوبی می تواند حس کند.

کودکان بیش از افراد دیگر خانواده، حس بودن و صمیمیت را می فهمند، شاید همین درک بالاست که آنها را برای زندگی اجتماعی در آینده آماده می کند.

آرزو اما مجبور است که در هر زمان، تنها یکی از والدین را کنارش داشته باشد، یک هفته پیش مادر و یک هفته پیش پدر، یا کل تعطیلات را باید با ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه های خانه به دوش

بچه های خانه به دوش