مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:552022-12-26سياسي

ابهام در سرنوشت املاک واگذار شده شهرداری تهران


پس از گذشت یک سال و سه ماه از روی کار آمدن مدیریت شهری ششم لیست املاک واگذار شده شهرداری به افراد و نهادهای خاص هنوز مشخص نیست.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ برای اولین بار در صحن شورای شهر ناصر امانی عضو شورای شهر تهران طی تذکری به شهردار تهران گفت که باید حتماً لیست املاک واگذار شده وارد صحن شود تا شورای شهر در رابطه با آنها نظر دهد و اجازه واگذاری املاک را صادر کند.

اما ماجرای این تذکر این است که شهرداری یکی از متمول ترین سازمان ها است که املاک متعددی در اختیار دارد اما این املاک باید با دستور و تصویب شورای شهر تهران جهت بهره برداری به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می شود و اگر این کار رخ ندهد تخطی از قوانین است.

مطابق با آنچه در قانون آمده است واگذاری املاک اشخاص حقیقی یا حقوقی باید حتماً به تصویب شورای شهر تهران برسد و اگر ملکی مصوبه شورای شهر را دریافت نکرده باشد حتماً تخلف از قانون صورت گرفته البته در گذشته واگذاری های در رابطه با املاک شهرداری تهران صورت گرفته بود که همگی آنها متعلق به دوره پنجم مدیریت شهری هستند اما اکنون و در دوره ششم شهری شهرداری باید بار دیگر لیست املاک واگذار شده را وارد شورای شهر کند.

پس از این اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در سرنوشت املاک واگذار شده شهرداری تهران

ابهام در سرنوشت املاک واگذار شده شهرداری تهران