مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:002022-12-26اجتماعي

پیش بینی بارندگی شدید در گیلان/ ارتفاعات برفی می شوند


به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، طی عصر دوشنبه تا سه شنبه به صورت موقت شرایط برای وزش باد و بارندگی نسبتاً شدید در استان وجود دارد که در ارتفاعات به صورت بارش برف یا مخلوط باران و برف خواهد بود.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای گیلان اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز، طی امروز تا پایان هفته در برخی مناطق استان شرایط برای بارش وجود دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، افزود: طی عصر دوشنبه تا سه شنبه و همچنین طی پنجشنبه و جمعه با تقویت سامانه پرفشار در سطح زمین، وزش باد و کاهش دما و در برخی مناطق استان به صورت موقت بارش نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اذعان به اینکه در ارتفاعات بارش در بازه های مذکور می تواند به صورت مخلوط باران و برف یا برف باشد، گفت: طی عصر دوشنبه تا سه شنبه به صورت موقت شرایط برای وزش باد و بارندگی نسبتاً شدید در استان وجود دارد که در ارتفاعات به صورت بارش برف یا مخلوط باران و برف خواهد بود.

دادرس با بیان اینکه دریا نیز اواخر وقت دوشنبه و سه شنبه و همچنین پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود، افزود: بنابراین شرایط برای صیادی و فعالیت های دریانوردی نامناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارندگی شدید در گیلان/ ارتفاعات برفی می شوند

پیش بینی بارندگی شدید در گیلان/ ارتفاعات برفی می شوند