مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:002022-12-26سياسي

وحیدی: دیکتاتوری در بدترین شکل خودش در ایام اغتشاشات توسط ضدانقلاب صورت گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور، با بیان اینکه قلب معنای کلمات، کاری است که توسط معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی به کرات انجام شده است، - وزیر کشور با اشاره به تهدید کسبه از سوی ضدانقلاب گفت: قطعاً کسبه و بازاریان ما به تهدید های ضدانقلاب برای اعتصاب توجه نمی کنند و تیر آن ها به سنگ خورده، ولی این اعمال زور و دیکتاتوری در بدترین شکل خودش توسط ضدانقلاب صورت می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور، با بیان اینکه قلب معنای کلمات، کاری است که توسط معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی به کرات انجام شده است، گفت: تروریست ترین گروه ها و گروهک ها، امروز درباره حقوق بشر حرف می زنند.

کسانی که خودشان بیشترین نقش را در زنجیره های فکری و ذهنی برای هواداران و اعضای شان داشتند، امروز از آزادی فکر و عمل صحبت می کنند.

وی افزود: ما در اغتشاشات اخیر دیدم که گروه های تروریست، تجزیه طلب و گروه هایی که به شکل یک فرقه اداره می شوند و آنچنان ذهن افراد را در کنترل خودشان می گیرند که حتی آزادی فکر کردن را از آن ها می گیرند، ادعای طرفداری از آزادی و حقوق بشر را مطرح می کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: یکی از مظاهر اصلی دیکتاتوری همین گروهک های تروریستی معاند هستند که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: دیکتاتوری در بدترین شکل خودش در ایام اغتشاشات توسط ضدانقلاب صورت گرفت

وحیدی: دیکتاتوری در بدترین شکل خودش در ایام اغتشاشات توسط ضدانقلاب صورت گرفت