مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:052022-12-26سياسي

جزییات تشییع پیکر 6 شهید گمنام در آذربایجان شرقی اعلام شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی جزییات تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در استان را اعلام کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی جزییات تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در استان را اعلام کرد.

امیر دریادار رضا عباسی، در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در استان، گفت: مراسم تشییع این شهدای والامقام روز سه شنبه 6 دی ماه ساعت 10 از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تبریز برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز سخنرانی خواهند کرد.

پیکر مطهر یک شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان شرقی و یک شهید گمنام دیگر نیز در پارک مفاخر تبریز به خاک سپرده می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گفت: همچنین پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز روز سه شنبه 6 دی ماه در شهرستان های ورزقان و ملکان تشییه و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه 7 دی ماه نیز مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و منور سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت تراکتورسازی، پالایشگاه نفت تبریز و دانشگاه فرهنگیان علامه امینی واحد برادران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع پیکر 6 شهید گمنام در آذربایجان شرقی اعلام شد

جزییات تشییع پیکر 6 شهید گمنام در آذربایجان شرقی اعلام شد