مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:052022-12-26اجتماعي

زاکانی: 44 محله تهران در مخاطره فروریزش در شیب


شهردار تهران با بیان اینکه باید از پایه قرار گرفتن علم و دانش صیانت کرده و آن را اجرا کنیم، گفت: امیدواریم دست به دست هم دهیم و دیگران را نیز همراه کنیم تا در مدیریت شهری بتوانیم کار حرفه ای را با تکیه بر اهل علم و دانش اجرا کنیم و موضوع ایمنی در تهران را مدنظر قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست تخصصی اعضای منتخب هیات اندیشه ورز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز زلزله بم اظهار کرد: باید درباره مشکلات بر هم انباشته شده تهران که وارث آن هستیم به راه حل هایی بیندیشیم که جامع بوده و جمیع مشکلات ما را با هم حل کند.

وی با بیان اینکه ترافیک، آلودگی هوا، بافت ناپایدار و فرسوده، روددره ها، گسل ها و فرسودگی زیر ساخت ها شرایط را به سمتی برده که نیازمند تدبیر و حرکت در مسیر درست هستیم تا مشکلات را کم کند و جامعه ای پویا و پرنشاط داشته باشیم، افزود: بر همین اساس در مجموعه خودمان به چهار تحول می اندیشیم که نخستین تحول تبدیل شهرداری از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی است تا این نهاد منشا اثر قرار بگیرد.

در همین راستا مدیریت خودمان را نیز مدیریت مشارکتی قرار دادیم تا با مردم، نخبگان، دستگاه ها و محل های اثر گذار شهر با هم و به صورت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: 44 محله تهران در مخاطره فروریزش در شیب

زاکانی: 44 محله تهران در مخاطره فروریزش در شیب