مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:152022-12-26اقتصادي

کاهش 500 تنی سهمیه آرد در استان قزوین


اجرای هوشمند سازی نظارت بر نانوایی ها از طریق سامانه «نانینو» باعث افزایش نظارت بر نانوایی ها شده اما کاهش سهمیه آرد در هفته های اخیر گلایه هایی را به دنبال داشته است.

- قزوین- اجرای هوشمند سازی نظارت بر نانوایی ها از طریق سامانه نانینو باعث افزایش نظارت بر نانوایی ها شده اما کاهش سهمیه آرد در هفته های اخیر گلایه هایی را به دنبال داشته است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - حسن عابدینی: مصرف بالای آرد و همچنین نارضایتی عمومی نسبت به کیفیت نان در کشور یکی از مهم ترین مباحثی بود که در سالهای اخیر توسط مردم مطرح می شد و دولت سیزدهم از همان ابتدای کار خود تلاش کرد تا شرایط در نانوایی ها و همچنین میزان بالای مصرف آرد در کشور را ساماندهی و بهینه سازد.

با استقرار دولت سیزدهم و از ابتدای سال 1401 سامانه ای تحت عنوان نانینو به صورت پایلوت ابتدا در زنجان و سپس در استان قزوین راه اندازی شد تا با افزایش نظارت بر نحوه ارائه نان به مردم میزان مصرف آرد نیز ساماندهی و در نهایت کیفیت آن نیز افزایش یابد.

این سامانه از طریق یک کارت خوان تلاش داشت تا با یک مدیریت هوشمند زمینه رصد بر نانوایی ها را افزایش داده و باعث افزایش کیفیت نان در استان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 500 تنی سهمیه آرد در استان قزوین

کاهش 500 تنی سهمیه آرد در استان قزوین