مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:202022-12-26اقتصادي

کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی


کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین 25 تا 100 درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.

- کشت فراسرزمینی کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین 25 تا 100 درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از صدا و سیما، بحث کشت فراسرزمینی بیش از یک دهه است مطرح شده و اگرچه در برخی کشورها برخی محصولات زراعی و باغی توسط کشاورزان سرمایه دار و یا یکسری شرکت ها اجرا می شود، اما کماکان مخالفان و موافقان خاص خود را نیز دارد.

علی رضوانی زاده، عضو هیئت مدیره انجمن کشت فراسرزمینی گفت: با اشاره به اینکه انجمن کشت فراسرزمینی مثل دیگر تشکل ها با مظلومیت و با زاویه رقابتی از سمت دولت مواجه بوده است، اظهار کرد: با تلاش اعضای انجمن کشت فراسرزمینی شیوه نامه ای تهیه و برای همه نمایندگی سراسر کشور ارسال کردیم.

وی با اشاره به اینکه عمده سفرای ما با اقتصاد، مفهوم و ظرفیت های کشاورزی فراسرزمینی آشنایی نداشتند، ادامه داد: مجلسی ها پذیرفتند به کشت فراسرزمینی توجه کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن کشت فراسرزمینی با تاکید بر اینکه از مجلس انتظار داریم که در زمینه تهیه قانون پایدار کشاورزی فرا سرزمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی

کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی