مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:202022-12-26دانش

داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی در پذیرش بدون کنکور سهمیه دارند


داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل، زلزله) می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی از سهمیه این مناطق استفاده کنند.

- داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل، زلزله) می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی از سهمیه این مناطق استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس مصوبه سی و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 12 آذرماه 1401 برای برخی از رشته های تحصیلی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پذیرش دانشجو به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم اعلام شده است.

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم از 30 آذرماه 1401 آغاز شده است و فرصت ثبت نام تا 10 دی ماه 1401 ادامه دارد.

به داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی در پذیرش بدون کنکور سهمیه اختصاص یافته است.

سهمیه داوطلبان این مرحله از پذیرش سراسریدر مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل، زلزله): بر اساس ماده 5 آیین نامه اجرایی مصوبه جلسه 817 مورخ 7 خرداد 1398 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی در پذیرش بدون کنکور سهمیه دارند

داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی در پذیرش بدون کنکور سهمیه دارند