مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:252022-12-26سياسي

حذف امضاهای طلایی، واسطه ها و کارچاق کن ها از مزایای شهرداری غیر حضوری است


رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام معاونت ها، ارکان ستادی، سازمان ها و شرکت های شهرداری باید تحقق و عینیت بخشیدن به شهرداری غیر حضوری را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا هر چه بیشتر از تعداد مراجعه کنندگان به شهرداری کاسته .

- رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام معاونت ها، ارکان ستادی، سازمان ها و شرکت های شهرداری باید تحقق و عینیت بخشیدن به شهرداری غیر حضوری را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا هر چه بیشتر از تعداد مراجعه کنندگان به شهرداری کاسته شود و به تبع آن شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا و حذف امضاهای طلایی باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا در جلسه ای که به میزبانی کمیسیون برنامه و بودجه شورا برگزار شد، گفت: آنچه سبب تشکیل این جلسه شده، این است که تمامی ارکان شهرداری باید این ضرورت را درک کنند که دیگر ساز و کار سنتی در رسیدگی به فرایندها و نیز درخواست های مراجعه کنندگان و همچنین نظارت عالیه از سوی شورای شهر به پایان رسیده و باید شهرداری به شهرداری غیر حضوری تبدیل شود.

وی افزود: در فرایند شهرداری غیر حضوری باید توجه داشته باشید که مرکز نوسازی و تحول اداری در ابتدای فرایند قرار دارد و فرایند ها را شناسایی و اصلاح و سپس اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی، واسطه ها و کارچاق کن ها از مزایای شهرداری غیر حضوری است

حذف امضاهای طلایی، واسطه ها و کارچاق کن ها از مزایای شهرداری غیر حضوری است