مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:252022-12-26سياسي

روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کند


تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط موثر میان روحانیون و جوانان تاکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط موثر میان روحانیون و جوانان تاکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کند.

حجت الاسلام احمد مروی در دیدار اعضاء مجمع خطبای حوزه علمیه خراسان که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به این روایت امام حسن عسکری(ع) که می فرماید نحن حجج اللّه علی خلقه و جدّتنا فاطمه حجّه الله علینا: ما حجت های خداوند بر مخلوقات هستیم و جد ما حضرت فاطمه(س) حجت خدا بر ماست اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مصداق اَتم و اَکمل همه فضیلت های انسانی بوده که این فضائل را باید از سیره زندگی پاک آن حضرت استخراج و به جامعه معرفی کرد؛ هنگامی که صدیقه کبری(س) بر ائمه اطهار(ع) حجت هستند، پس نمی توانیم آن حضرت را تنها الگوی بانوان بدانیم؛ آن حضرت الگوی بشریت در تمام ادوار تاریخند.

وی با بیان اینکه اگر جهاد تبیین حضرت فاطمه(س) در دفاع از دین نبود، مطمئنا سرنوشت اسلام به گونه دیگری رقم می خورد، خاطرنشان کرد: خطبه های شجاعانه، منطقی و محکم برگرفته از آیات قرآن و سیره پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کند

روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کند