مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:302022-12-26پزشكي

طرح واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی در شهرستان گناوه آغاز شد


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: طرح واکسیناسیون تکمیلی مهاجرین و پناهندگان خارجی ساکن در شهرستان گناوه از اول دی ماه به مدت یک ماه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ عصمت حیدری صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی مهاجرین و پناهندگان خارجی ساکن در شهرستان گناوه اظهار داشت: پایه و اساس بهداشت و پیشگیری، واکسیناسیون است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: طرح واکسیناسیون مهاجرین و پناهندگان خارجی ساکن در شهرستان گناوه از اول دی ماه به مدت یک ماه انجام می شود.

وی گفت: تیم هماهنگ کننده اجرای طرح به سرعت و دقت برنامه های اجرایی این طرح را انجام دهند تا بتوانیم افراد تحت پوشش را به طور کامل شناسایی و واکسینه کنیم.

بیماریابی سل برای اتباع خارجی مسئول بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در این جلسه برنامه عملیاتی شهرستان جهت اجرای این طرح را ارائه کرد.

مجید موسوی بیان داشت: آشنایی اتباع خارجی با شبکه بهداشت و درمان و خدماتی که در مراکز جامع سلامت برای آنها انجام می شود یکی از اهداف این طرح است و هماهنگی های بین بخشی برای شناسایی بهتر جمعیت هدف باید انجام شود وی افزود: طرح بیماریابی سل برای اتباع خارجی با بار بیماری بالا در ادامه این طرح اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی در شهرستان گناوه آغاز شد

طرح واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی در شهرستان گناوه آغاز شد