مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:352022-12-26سياسي

جهاد تبیین امروز ادامه مجاهدت های حضرت زهرا (س) در مقابله با طاغوت بوده است


حضرت زهرا (س) در مقابله با طاغوت مجاهدت های مختلفی به کار گرفته است و در این مسیر از همان زمان تبلیغ و تبیین آغاز شده و امروز زمان جهاد تبیین رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حجت الاسلام صالح نیا، مبلغ و استاد حوزه علمیه قم، در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد به مناسبت دهه فاطمیه اظهار کرد: پرتکرار ترین اسم مونث که در کتاب گینس ثبت شده زهرا و پرتکرار ترین نام مذکر در جهان علی و محمد است.

وی با اشاره به اینکه حضرت رسول(ص) یک ژنرال و مدیر نظامی بود و حضرت زهرا در چنین خانواده ای رشد می کند که پدرش فرد اول نظامی امت است، گفت: همچنین حضرت زهرا (س) در کنار اموراتی که پشت جبهه انجام می داد بعد از ازدواج با سپه سالار لشکر، بیت ایشان کاملا نظامی شد.

مبلغ و استاد حوزه علمیه قم افزود: حضرت زهرا (س) در مرکز مبارزه با طاغوت، مجاهدت های زیادی به روش های مختلف با تمام وجود داشت و دشمن را رسوا و محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها و خط حرکت حضرت زهرا (س) از همان زمان مسیر ظهور آغاز شده و ادامه دارد و اکنون زمان جهاد تبیین فرا رسیده است.

این مدرس حوزه با اشاره به اینکه تمام امورات حضرت زهرا (س) برای ما الگو بوده است، گفت: حاج قاسم نیز با درس گرفتن از ایشان که اگر می خواهید مدیریت کنید باید در میدان باشید در میدان مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین امروز ادامه مجاهدت های حضرت زهرا (س) در مقابله با طاغوت بوده است

جهاد تبیین امروز ادامه مجاهدت های حضرت زهرا (س) در مقابله با طاغوت بوده است