مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:352022-12-26سياسي

آسفالت تمامی راه های خاکی روستایی اسدآباد تا پایان خرداد 1402


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از آسفالت تمامی راه های خاکی روستایی این شهرستان تا پایان خردادماه 1402 خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از آسفالت تمامی راه های خاکی روستایی این شهرستان تا پایان خردادماه 1402 خبر داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 45 کیلومتر راه خاکی روستایی بوده که با کمک فرمانداری و اداره کل راهداری استان با بنیاد مستضعفان توافقاتی در حال انجام است که آسفالت این میزان راه خاکی روستایی سطح شهرستان را تا پایان خردادماه سال آینده به پایان برسانیم.

وی افزود: سالیانه 15 میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده هر حوزه قرار داده می شود که با اختصاص بخشی از این اعتبارات به روستاها در دو سال گذشته 35 روستای سطح شهرستان از صفر تا 100 آسفالت کامل آن را انجام دادیم.

سرمدی واله با بیان اینکه در حوزه راه های اصلی و فرعی اسدآباد حداقل از 25 سال قبل هیچ گونه توسعه، اصلاح و روکشی آسفالت انجام نشده بود، تصریح کرد: طی یک سال گذشته با اقدامات انجام شده در گردنه اسدآباد خوشبختانه تصادفات فوتی و نیز تصادفات شاخ به شاخ در گردنه حادثه خیز اسدآباد نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت تمامی راه های خاکی روستایی اسدآباد تا پایان خرداد 1402

آسفالت تمامی راه های خاکی روستایی اسدآباد تا پایان خرداد 1402