مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:402022-12-26اقتصادي

توسعه روابط فارس با سایر کشورها/باید با کوته فکری های اقتصادی مقابله کرد


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، از توسعه روابط این استان با سایر کشورها خبر داد و اضافه کرد که امسال نسبت به کل سال گذشته شاهد افزایش حضور هیئت های خارجی در فارس هستیم.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، از توسعه روابط این استان با سایر کشورها خبر داد و اضافه کرد که امسال نسبت به کل سال گذشته شاهد افزایش حضور هیئت های خارجی در فارس هستیم.

محمد فرخزاده دوشنبه 5 دی به خبرنگاران گفت: سال گذشته شاهد سفر سفرای کشورهای افغانستان، صربستان و ایتالیا در ایران به فارس بودیم و سه هیئت تاجیکستانی، برزیلی و عمانی هم به این استان سفر داشتند؛ این در حالیست که تا پایان آذرماه امسال شاهد افزایش حدود 50 درصدی این مراودات بوده ایم.

فرخزاده با بیان اینکه توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، سلامت، علمی و.

بین استان فارس و کشورهای مختلف، معرفی ظرفیت های استان فارس و انعقاد تفاهمنامه های همکاری از موضوعات عمومی مطرح در ملاقات مسئولان فارس با هیئت های خارجی بوده است، اضافه کرد: بعضی از این هیئت ها با اهداف اختصاصی به استان فارس سفر کرده اند.

او گفت: حضور هیئت مجارستانی با هدف توسعه روابط فرهنگی، حضور متفاوت هیئت 50 نفره کشور موریس در شیراز و امضا تفاهمنامه های اقتصادی با اتاق بازرگانی، حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط فارس با سایر کشورها/باید با کوته فکری های اقتصادی مقابله کرد

توسعه روابط فارس با سایر کشورها/باید با کوته فکری های اقتصادی مقابله کرد