مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:402022-12-26سياسي

کسی که از پرداخت واجبات مالی امتناع می کند، دین الهی را اطاعت نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین انصاریان استاد حوزه علمیه همزمان با ایام فاطمیه در حسینیه هدایت به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: - استاد حوزه علمیه گفت: برخی دستورات الهی در حوزه مالی است، اما متأسفانه هستند افرادی که در پرداخت واجبات مالی کوتاهی می کنند کسی که از پرداخت واجبات مالی امتناع می کند و به دیگر دستورات عمل می کند دین الهی را اطاعت نمی کند بلکه تابع دین دلبخواهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین انصاریان استاد حوزه علمیه همزمان با ایام فاطمیه در حسینیه هدایت به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در عبودیت یعنی روحیه ای که انسان را در مدار عبادت قرار می دهد آثار عظیمی در دنیا و آخرت نهفته است.

وی افزود: انسان خودش هیچ قدرت و سرمایه ای از خود ندارد، ولی این انسان ضعیف و فقیر ذاتی و تهی دست حقیقی وقتی ظرف عبودیت و طلوع عبادت الله می شود این عبودیت و عبادت، چون رشته اتصال بین انسان و پروردگار است در او ایجاد قدرت می کند و این قدرتی کم نظیر است.

انصاریان ادامه داد: البته فوران قدرت عبودیت و عبادت برای هر کسی به تناسب ظرفیت و گنجایش و اخلاص اوست این طور نیست که همه مؤمنان که دارای روحیه عبودیت و حرکت عبادی هستند یک قدرت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که از پرداخت واجبات مالی امتناع می کند، دین الهی را اطاعت نمی کند

کسی که از پرداخت واجبات مالی امتناع می کند، دین الهی را اطاعت نمی کند