مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:502022-12-26ورزشي

تصاویر منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ یک پنالتی لیگ را داغ کرد


هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر پنالتی جنجالی برای استقلال در آبادان بود که منجر به داغ تر شدن کورس قهرمانی لیگ برتر شد.

- هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر پنالتی جنجالی برای استقلال در آبادان بود که منجر به داغ تر شدن کورس قهرمانی لیگ برتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران هم مثل برق و باد گذشت و رقابت در صدر جدول لیگ برتر ایران با حضور چندین تیم هم امتیاز، داغ تر شده است.

اگر چه بازی ها کیفیت فنی بالایی ندارند اما در نهایت نتایج به نحوی است که می توان از چندین تیم به عنوان مدعی قهرمانی نام برد.

این هفته از بازی ها تحت تاثیر برخی تصمیمات داوری عجیب و بازی ها سرد و کسل کننده بود که به مرور برخی از تصاویر برتر این مسابقات می پردازیم: - پنالتی و دیگر هیچ چهره ویژه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان، دکتر بیژن حیدری بود.

بازی دو تیم در طول 90 دقیقه صحنه تاکتیکی و خاصی نداشت و بیشتر روی ارسال ها و سانتر از جناحین چندین صحنه نه چندان جدی خلق شد که برای بیننده مسابقه سرگرم کننده نبود اما در اواخر بازی تصمیم حیدری برای اعلام خطای پنالتی به سود استقلال اعتراض های بسیار از سوی صنعت نفت به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ یک پنالتی لیگ را داغ کرد

تصاویر منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ یک پنالتی لیگ را داغ کرد